Hala Częstochowa
Z OSTATNIEJ CHWILI

Nowy sponsor tytularny i herb Norwida Częstochowa


Steam Hemarpol Norwid Częstochowa – pod taką nazwą częstochowski klub będzie występować w nadchodzącym sezonie PlusLigi.

W piątek, 19 lipca w Fabryce Rowerów przedstawiciele „Norwida” poinformowali o nowym sponsorze tytularnym – firmie Steam, nowej marce grupy kapitałowej Exact Systems.

– Gratuluję klubowi utrzymania się w PlusLidze, bo to najlepsza liga na świecie. Jestem szczęśliwy, że kolejny rok nasza grupa kapitałowa będzie wspierać utalentowanych siatkarzy – mówił Dawid Bąk, prezes Steam. – Jesteśmy podmiotem, który który działa blisko 20 lat na rynku świadcząc usługi w outsourcingu, produkcji, a także liderem rekrutacji pracowników klasy „s”, czyli szybkich, skutecznych, skoordynowanych. Mam nadzieję, że te hasła również będą towarzyszyć naszym siatkarzom. Wraz z nową marką chcemy wnieść do klubu świeżość, energię. Dla Steam jest to pewnego rodzaju nowy rozdział. Cieszę się, że mogę być częścią tej niezwykłej podróży.

Kolejny rok z rzędu wspierać częstochowski klub będzie firma Hemarpol. – Jesteśmy z „Norwidem” już dziewiąty rok – przypomniał Mariusz Bogacki, prezes Hemarpolu. – Celem na poprzedni sezon było utrzymanie się PlusLidze. Dla mnie jako sponsora jest bardzo istotne, aby te cele były teraz wyższe. Życzyłbym sobie play-offów. 

Podczas piątkowej konferencji prasowej zaprezentowano także nowy herb drużyny, który składa się z piłki siatkowej i cyfry 9 nawiązującej do numeru LO im. C.K. Norwida. – W naszym nowym herbie znalazła się szkoła, z której się wywodzimy. To symbol dziewięć, który jest numerem LO im. C.K.Norwida. Jest też nasza maskotka, czyli sowa – mówił Lesław Walaszczyk, członek zarządu KS Norwid Częstochowa.

Podczas spotkania z mediami głos zabrał także pierwszy trener drużyny Cezar Douglas Silva. Drugim szkoleniowcem „Norwida” będzie natomiast Leszek Hudziak.

– Do Polski przyleciałem w czwartek i spotkałem się ze sztabem trenerskim. Zauważyłem iskrę w oczach tych osób. O to mi chodzi, aby sztab i zawodnicy mieli pozytywną energię, bo tego nam potrzeba do osiągnięcia celów, które stoją przed nami w nadchodzącym sezonie. Zachęcam do wspierania drużyny – powiedział brazylijski trener.

Klub poinformował również, że sprzedać karnetów dla posiadaczy całorocznych wejściówek z poprzedniego sezonu rozpocznie się 29 lipca.  – W pierwszej kolejności chcieliśmy zrobić ukłon w stronę naszych kibiców, którzy byli posiadaczami karnetów w minionym sezonie. Będzie to sprzedaż dedykowana do tych sympatyków. W kolejnych tygodniach będzie prowadzić sprzedaż otwartą – przekazał Krzysztof Wachowiak, prezes KS Norwid Częstochowa.

Przejdź do treści